środa, 7 października 2009

Rereakcja

To był ciężki dzień. Jako, że pracuję w firmie zajmującej się produkcją folii, to padło dziś na mnie, bym wyruszył z towarem w świat. W zasadzie, jazda samochodem, to jedno z ciekawszych zajęć w mojej pracy i lubię to robić, jeśli nie jest to proceder odbywający się codziennie. Bo wtedy się nudzi. Ale jeżeli przez dwa z pięciu dni tygodnia roboczego pojadę sobie autem dostawczym w Polskę, to jest przyjemnie. Takie urozmaicenie. Dziś też było przyjemnie, ale ciężko. W zasadzie wszystko, co robiłem - robiłem w pośpiechu, nie zatrzymując się na żaden posiłek, byleby tylko zdążyć na upragniony trening..

I o tych treningach chciałem właśnie tutaj napisać. Zresztą nie tylko o nich. Swego czasu popełniłem tekst do lokalnej prasy pt. "Działajta!" Po dwóch latach od tego wydarzenia, postanowiłem sobie przypomnieć myśli, które w tamtym czasie mi towarzyszyły i jeszcze raz, w trochę innej formie, zapodać je w tym miejscu.

Nie ma nic dającego więcej radości, niż robienie tego, co się tak bardzo lubi robić. Spełniam się totalnie grając w piłkę i tworząc muzykę. To dwa dające mi mnóstwo sił i szczęścia zajęcia. Wystarczy mi jedna lemurowa próba w tygodniu, jeden koncert w miesiącu i trzy treningi w tygodniu, by naładować energią. Ba, zdarzało się nawet, że miałem poważne dylematy: co wybrać - trening czy próbę? Ale takich problemów życzę każdemu, więc róbcie coś, działajcie i bawcie się, bo tylko wtedy posępna mina może spełznąć z Waszych ust.

Po dobrej gierce, po fajnej próbie, nie wkurwia mnie nawet Grzegorz Lato, bom od kolegi właśnie zasłyszał, że Prezes PZPNu nie wie dlaczego kibice chcą bojkotować mecze polskiej reprezentacji. Przecież, do lisiej pipki, nie z powodu porażek, jeno z powodu głupawych rządów w tych strukturach od dwóch dekad. Ale w tym momencie mnie to wisi. Zła faza wróci do mnie pewnie dopiero rano - po Gawła urodzinach, a do tego w pracy.. ; -)

Miłego wieczoru wszystkim Państwu życzę, bo Desperadosy brzdękają w reklamówkach nadchodzących gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz